Ben Ashaari, i nak serang you!

Friday, May 14, 2010 Posted by Alya Adreana



Salam Tengahari. Sungguh lama saya tak mengupdate dalam blog ini kerana kesibukan yang melampau. Hari ini saya diberi kesempatan untuk menyerang blog yang bertuah. Baiklah, hari ini saya akan menyerang mungkin tiga empat blog. Bersedia ye.

Baiklah, berbalik kepada blog Ben Ashaari, biasanya dia akan menjelajah blog-blog orang lain. Tapi hari ini saya sendiri akan menjelajah blognya. Bolehkan Encik Ben?

Encik Ben seorang yang rajin mengupdate blognya pada pemerhatian saya. Beliau juga sudah berkahwin . Encik Ben juga mempunyai peminat atau pembacanya yang tersendiri. Mungkin disebabkan wajanhnya yang macho lagi kacak, menyebabkan ramai pengunjung yang berkobar-kobar untuk ke blog beliau.

Jadinya, saya berharap agar beliau akan meneruskan dengan dunia blogging yang boleh mengautkan kentuntungan, kata Encik Ben. Apa-apapun, selamat berblogging dan senantiasa dalam sihatnya.

Selamat.

0 Response to "Ben Ashaari, i nak serang you!"