Geng Blogger/Komuniti Blogger Anda memang TERBAIK!

Friday, May 14, 2010 Posted by Alya Adreana



Ok, diam semua. -_-''

GENG BLOGGER bagai ketagihan buat bloggers hari ini. Saya sebenarnya agak tertarik dengan GENG BLOGGER sebab mesra pengguna dan berbahasa Melayu yang senang difahami. Saya tahu semua suka menggunakan GENG BLOGGER kerana mereka boleh berkongsi maklumat di samping dapat menambahkan kenalan yang sedia ada. Pelbagai tip-tip yang berguna mereka kongsikan bersama.

Memang tidak dapat dinafikan bahawa GENG BLOGGER sekarang agak popular dikalangan bloggers kita hari ini. Tahniah kepada pengasas GENG BLOGGER yang telah mengumpulkan bloggers kita.

Selain itu, GENG BLOGGER juga mempunyai design yang agak menarik perhatian saya kerana simple tetapi gagah. HAHAHA. Tapi serius lah. Sebenarnya, dengan adanya GENG BLOGGER, kita dapat mempelajari perkara-perkara yang mungkin kita tidak tahu tetapi orang lain tahu. Itukan menarik namanya.

GENG BLOGGER!! Semoga terus maju. Saya tahu semua sayangkan GENG BLOGGER, saya pun begitu. Boleh main ping blog pulak tu. Kan? Maveles aa.

4 Response to "Geng Blogger/Komuniti Blogger Anda memang TERBAIK!"

  1. Keyyah Says:

    Sy salah sorg yg suka geng blogger..seronok nk cr info terkini kat cni..hehe.info lagi cepat dr tv n paper..hehe

  2. Unknown Says:

    suke geng blogger..tp camne yer nak masukkan blog saya untuk jadi geng blogger??

  3. Alya Adreana Says:

    @sweet sour; betul batul. banyak sangat info yang kita boleh kongsikan. saya sangat terujalah dengan adanya GENG BLOGGER ni.


    @ct soleha; maafkan saya ct, saya tak faham soalan awak. Awak tak join lagi ke geng blogger?

  4. Unknown Says:

    saya xjoin lagik..hehe..masuk sane..xtau nak join kat mane..keliru ..haha